AryaBorte1 Zati-1 1.5 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Kızım tepsi bölümüne çıkıp oturuyor yine de birşey olmuyor. Yine olsa yine bunu alırım
defnemilam Zati-1 bende joie mimzy lx almayi dusunuyorum cok arastirma yaptim ebebekte aralik ayi icinde indirim olcakmis joie urunlerine de gelecek dedi bir calisan suandâ 900 tl fln 700 e duser muhtemelen
Zati-1 defnemilam aa süper evet biraz pahalı ama guvenle içinde tek bırakabılmem gerekli çogu yorumda bu sekılde asla devrılmıyor