dehsetulvahset benim oğlum da 3 buçuk aylık oyun halısı alın kesinlikle her uyanışta en az 15 dk duruyor bende dinleniyorum hem o arada.kendi kendine oyuncaklarla konuşuyor orada :) müzikli ve ışıklı oyuncakları seviyorlar, ben arada aynaya gösteriyorum o da faydalıymış kendi ile konuşmaya çalışıyor orda da.bol bol konuşun ellerini ayaklarını gösterin ona özellikle ayaklarını.hergün karın üstü egzersiz yaptırın ve kucağınızda evi gezdirin ben mesela odaları gezdirip tanıtıyorum burası şu odası vs vs.kartlardan bende aldım ama henüz ilgilenmedi.ha birde bu bez kitaplar var hışırdayan, onu çok seviyor sesini falan.baya inceliyor.