Hazalperi hayır onu sürmedim. Ben bütün gaz damlalarından kullandım. Hatta kendime bile aldım anne için olandan. Kendim bir de anason,kimyon,rezene karışık çay içiyordum. Sab simplex ve biogaia damlalarını birlikte kullandığım zaman bayağı işe yaramıştı. Bir de sıcak havlu. O çok iyi geliyordu. Kiraz çekirdekli kemer falanda işe yaramamıştı. Benim kızım aşırı gazlıydı acile götürüyorduk hep. Doktor sen her şeyi yapmışsın daha yapacak bir şey yok sabredeceksin demişti. 6. Ayı bitti gazı da öyle bitti.