Merhaba arkadaslar 5 ay 20 günlük bebegim var xok huzursuz sürekli agliyor biraz oynuyor bisilerle oyalaniyor tekrar agliyorr ayaga kaldiriyorjm gezdiriyorum ağlıyor yani uyutuyorum rahatça uyuyor yani biryerimi ağrıyor desem Ağrısa uyuyamazda degilmi gecede uyuyor pipisinin üst kısmında kizarikliklar oluşmuş fisir fisir çok az yüzü nun yanak kismida kizarik bilemedim ya neden böyle dişten mi yapiyor hic bilmiyorum sizce nedendir üzülüyorum uyanacak diye korkuyorum yani durduramazsam diye