8 aylık bebeğimi benm yatağa yatırmıştım etrafını yastık yorganla destekledim Kontrol ettim hep Ama snra bir bağırtı kOptu gittiğimde yerdeydi feryat figan ağlıyordu bebeğim çenesi ve burnunun üstü çizilmişti. Burnunda kan vardı temizledim şmdi yok ama şiş burnu eşim doktora gidelim dedi ben biraz daha bekleyelim dedim coronadan korkuyorum acilde çocuk doktoruda yoktur şimdi başına böyle birşey gelen varmı burnu kırılsa anlarmıyım 😞