Merhaba canım kızlar aklıma geldi bebek doğdu kpss malum hüsran oldu belediyeye falan girsem naasil bir güzel olur 😄😍😍😍 var mı aranızda çalışan nasıl giriliyor bu belediyeye falan ya bu çalışanlar nasıl girdi geçen de ortaokul arkadaşımı gördüm orda evlilik için gelenlerle ilgileniyordu acelem vardı soramadım ama şok oldum üni de okumamıştı 🧐🧐 eee var mı giren torpil şart mı kim olabilir torpil mesela 🙄🙄🙄😄