Tprk1802 Osmnn_457 biz rezene vermiştik bir çay kaşığı rahatlatsız diye ama doktor kesinlikle karşı çıktı.bebeğe bu tip bitkisel çaylar vermek zararlıymış.anne içebilir abartmamak kaydıyla .ama uyusun die bebeğe asla vermeyin demişti doktorumuz.
Osmnn_457 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ay yanlış yazmışım yeni fark ettim uyku yaparmı olacatı 😂şuan iki çay kaşığı cerdim inş yapar
Osmnn_457 05ay05az20e1sra14na9di3r27 şuan aşırı mutluyum bi kaç çay kaşığla verdim uyuyor ağlıcam mutluluk tan 😂😂😂😂
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Osmnn_457 gözün aydin😁 ay bi de ben aferin ictim çocuk uyudu uyanmak bilmedi 😂 normalde kalkardi uyanirdi hemen ama aferin ictigim için sütüme gecti suttende bebegime😂
Osmnn_457 05ay05az20e1sra14na9di3r27 hevesim boğazımda kaldı desem 😂😂az önçe uyandı gazını çıkarmaya çalışıyorum ama mayışık her an uyuyabilir
05ay05az20e1sra14na9di3r27 2kuzu-annesi 1 kere bebege icirdim onda da uyudu kaldi😁 ama kendim icince de cocuga geçiyor zaten Uyutuyor rahatlatıyor zarari yok bence kararinda tabi