Drysrht Anneler nolur bakın Bn çok kötüyüm bebeğimin göbek deliği hafif su toplamış bu durumu yasayan var mı yarın doktora götürcem fkt cok korkuyorum önemli bişi mi tehlikeli mi bu
Btl0610 Fotoğrafı var mı acaba. Benim oğlumun da göbek deliği şiş göbek fıtığı dedi doktorumuz fıtık kemeri kullanıyoruz şuan
Btl0610 Drysrht su mu var yoksa hava mı. Bizimkinde hava var. Kendi kendine iyileşir dedi doktor çoğu bebekte olurmuş