Anneler merhaba. Dün de post açmıştım. İnanın tükendim. Bebeğim sadece uyurken emzik alıyor. Son 4 gündür emziği düştüğü an uyanıyor. Dalarken ağzından aldığım an ağlama krizlerine giriyor. Ve verimli bir uyku yok. Başından uyurken bile ayrılamıyorum düşerse emzik diye. Ne yapmalıyım ben sizce ?