Ebru1095 Çok güzel bir şey ben aldım ama bizim için en gereksiz şey oldu sebep meme reddi vardı ondan kullanmadik. 4 aylık olduk öyle meme tutmaya başladı o zaman yastığa ihtiyaç olmuyor zaten. . Şuanda arada oturtmak istersem destek olsun diye kullanıyoruz 😂😂