4.ay atağı malesef böyle çektiriyor ama bizimki spnunda bi baktım baya oturmaya başlamış. Atak sonrası bi özellik gelmiş oluyor bebeklere. Onu görünce değer diyor insan. Ana kucağında oturtun karşısında şarkı oyuncak kitap falanla zaman kazanmaya çalışın ben öyle dinleniyordum artık