Keziban sürekli gazı var gazı var diyolar bir yerine bakmıyolar başka buda beni ayrıca deli ediyor. Onlarda haklı bir yönden hastane uzakta arabayla gidiyoruz arabaya binince uyuyor sakinleşiyor Muayne sonrasından uyanıyor. Çözemedim bir türlü canım. Her seferinde başka bir doktora gidiyorum doğdu doğalı 4. Doktor degisikligim.. :(