bldk69828 Arkadaşlar kırkım bitmesine 6 gün kaldı ama benim kanamam doğumdan sonra çok azdı ama 20. Günden sonra çok olmaya başladı hala devam ediyor yoğun bir şekilde birde pıhtı şeklinde kanama parçalar geliyor bu normal mi???
ErkekkAnnesii bldk69828 normal canım korkma için temizleniyor benim 2 hafta falan sürdü 38. Günümde adet oldum bir iki adetimdede parça parça geliyordu merak etme bir zaman sonra azalacak
YagmurDoruk bldk69828 gayet normal benim 40 imdan sonrada devam etti arkasidan hemen regl basliyor bence korkulacak bisey yok iciniz temizleniyor
Derensk Tam 40 gun sürdü bnm de merk etmeyin bazen cok.bazen cok az.oldu kanama ama.devam.etti 40.gun