Ayperi15 Ben e ebebekte sanbe marka kullanıyorum. Anatomik taban hepsi yürümeside kolau fiyat da uygun, yaşadığım yerde avm de ayrıca magazaları da var zaten çocuk ayakkabısı üzerine çok kaliteli. Bazı markalar artık iyice tavsiye edildiği için fiyat şisirdiler. Ben çocuğuma ondan kullanıyorum. Geçen e bebek indiriminden 90 tlayakkabıyı 53 tl aldım. ☺️