Sağlık bakanlığının talimatı ile bütün hastaneler bebek hastaneden çıkmadan yapmak zorunda. Hastanenin ihmali olmuş. Biz de ayni sıkıntıyı yaşadık. Bir an önce yaptırın çünkü zaman geçtikçe testi yapmak zorlaşıyor. Bebeğin en ufak bi kıpırtısı ağlaması olmayacak ağlamayacak uyku halinde olacak vs.