Kızım 7 ay 10 günlük geceleri yarım saatte 1 saatte ağlayarak uyanıyor ve emmek istiyor emerken uyuyup kalıyor yatagına yattınca yine uyanıp ağlıyor dişten diye düşünüyorum ama bilemiyorumda ne yapacağımı şaşırdım yaklasık 2 aydır böyle ne yapmam gerek anneler yardımcı olur musunuz böyle şeyler sizlerde yaşadınz mı