4ay 24 günlük oğlum ilk 2bucuk ay ayagimizda yada hamak besiginde sallayarak uyuttuk ama cok gazli bi bebekti sanirim gaz olayi bitti daha da sallanmak istemedi sonra yattigi yerden poposuna pis pis yaparak uyutuyorduk böyle hem daha kolaydi ama zamanla bundan da sıkıldı 2 hafta falan kucagimda ninni söyleyerek uyuttum simdi onu da istemiyo uyku düzeni olusturmak istiyorum ama her seferinde nasil uyutacagimi sasiriyorum nasıl bi alışkanlık edindircem nolur bilginiz varda yardimci olun artik sabah uyuyup oglen uyanmaktan sıkıldım sersem gibiyim daha once de acmistim post birde simdi danismak istedim