MesNes Merhabalar, sgk lı çalışansanız özel sektörde olsa ilk 6 ay 3 ikinci 6 ay 1,5 saat süt izniniz var ve bu saatleri iş veren değil anne kendi ve bebeği menfaatine göre ayarlar 9 saat çalışmanız kesinlikle uygun değil.. Bende özelde çalışıyorum öğretmenim okul açıldığı evre saatlerimi kendim ayarladım idare hiç bir şekilde buna müdahale etmedi.. bende oğlum tam 3 aylıkken başladım hergün ağladım kendimi yedim bitirdim ama Allah bi şekilde kolaylık verdi zaten çok az gidiyodum üstüne tekrar uzaktan eğitime dönünce daha rahatladım.. size tavsiyem eğer 9 saat çalışacaksanız kesinlikle çalışmayın çünkü gerçekten bebeğinizden ayrı kalmak için çok uzun bir süre..