Mom067 Arkadaşlar merhaba bebegime besik almistim artik sigmadigi icin bùyùyen yatak almayı dùsùnùyorum kulanan varmi nasil onerirmisiniz
614408eoa Mom067 almayın tavsiye etmem su acıdan en olarak normal ytaklara göre dha ufak oluyo besik halinden cıkınca coktankullanıslı bisey olmuyo o yüzden montessori tavsiyem hem yerde hem dha genis
Mom067 yerde derken baktim yuksek suan benim bebegim emekliyo daha 9 aylik dusmezmi ondanbesik gibi degil cunku