9 gündür covidim ilaç kullanmadım emzirdigim icjn bugün acile gttik baş dönmem çok diye bide hafif nefes alırken göğüs ağrısı oluyor doktor ilaca başlamam gerektigini syledi ama bn hazır değilim bebeğimi emzirmemek için tamm oğlum 15 aylık oldu ama çok zor sabahları çok ağlıyor meme için sagmakla çıkmıyor sütüm ki sağım ne yapcam bilmiyrm kndimi bu kadar kötü hissedecegim aklıma gelmezdi ağlıyorum şuanda Allah’ım yardım etsin