Ayse3535 10 aylık oldu bebeğim, hala aynı eline geçen her şeyi önce ağzına götürüyor. Oral dönemde oldukları ve her şeyi ağızlarıyla keşfettikleri için gayet normal. Bazı bebeklerde 2 yaşa kadar sürebilir. Ayrıca diş döneminde daha çok salya daha çok ağıza götürme yaşanabilir. Siz neden bu kadar isyandasınız buna🙂 ne güzel işte bebeğiniz keşfetmeye çalışıyor, sevinin