___sonbahar___ Arkadaslar.cok korktum bebegimin burnunda ki pislik ilk cekiste gelmedi 4 5 kez cektim sonunda cikti ama baya kanadi. Normal mi ???
tosbikannesiii ___sonbahar___ yani zarar vermişsiniz kılcal damarlara muhtemelen çok kanadayda mutlaka götürün o kadar hızlı çekmeyim
Aley_ Hem hızlı çekim hemde üst üste denemelerde olabilir, çok kanadı ve uzun süre durmadıysa bir kontrol gerekebilir, onun dışında serum fizyolojik sıkıp içeridekileri yumuşatıp çok hafif çekin.