Alya112 Ayse9090 çok garip değilmiş lohusalık Psikolojisinden henüz çıkamamışım kaybettiğim bir şey yok merak etmeyin gayet güzel bakıyorum bebeğime . Gözümden sakınıyorum. Gayet normal bir süreçten geçmişim sadece. 😉