8 aylıktı çişini yaparken ikiyordu doktora götürdüm idrar tahlili verdik herşey normal tek amorf fosfat değeri yüksekmis kumdan yada sıvı kaybi olabilir dedi böbrek ultrasyonu çekilse böbreklerde birşey yok sıvı kaybi dedi doktor bol su içir dedi.
Fakat 9 aylık olduk heln ıkınarak yapıyor başka bir sorunum varda anlayamadı acaba diyorum yoksa alışkanlık mi yaopti bazen sabah uyanınca ıkınıyor dedim belki çişini tutuyirdur bı anda yapıyordur bazen biz bile öyle okuruz ya gün içinde yapmamaya başlamıştı şimdi yine yapıyor hemen hemen her seferinde ağlaması ağrısı sizi yok keyfi yerinde hareket yerinde cisi normal koku yok benim gibi olan varmı ne yapmaliyim