Hulya_ ah bende 2 aylıkken almıştım, 5 aylık olduk hala çok severek oynuyor. Sırt üstü koyduğumuz da oyuncakları tutuyor, ki tutmayı o nesnelere ulaşmaya çalışırken öğrendi, piyanoyu çıkartıp şarkısını açıyorum, dinlemeyi, ışıklarını izlemeyi seviyor. Tuşlara basmayı öğrendi şimdide. Yüz üstü bıraktığımız da emekler pozisyona gelmeyi piyanoya ulaşmaya çalışırken öğrendi. Yanisiii bence aldığımız en mantıklı şeydi oyun halısı, gelişimi açısından yararlı olduğunu düşünüyorum🌸🐣