Dilekhilal Kızımın kulağından akıntı geliyordu . Doktoro da söyledim gliserinli damla al kullan dedi. Ama kaç damla nasıl kullanacağımı sormayı unuttum. Bilen var mı arkadaşlar .
minnosunannesi06 Dilekhilal benim oğlum suan 11 ay 22 günlük 8 aylikken bize verildi 2 damla şeklinde kullnmistim