OrangesMom Daha yeni atlattık benim oğlum çok şükür çok ağlayan bir bebek değil huzursuz olduğu zaman sürekli hareket ediyor ses çıkarıyor uyumuyor atak haftasında bütün gece mızmızlanıyordu uyumuyordu dün 40ı çıktı ve bitti güzelce uyuyor şimdi
Eyllull OrangesMom bizimde öyle gibi kuzum 39. Günümüx aynı bebeğimde anlattığın gibi benim. Bugün hep Sakindi uyudu maşallah
nhr Nihasil- Bizde atlatmaya calisiyoruz suan 6 haftalik olduk 4.haftanin sonunda basladi 5.haftanin ortasinda duzeldi derken 2 gundur yine basladi 2 gun boyunca toplasaniz 10 saat uykusu yok 😩🙁 Birde gaz sorunu bizi perisan ediyor ıkınmaktan uyuyamiyor 😢
Eyllull Melisasey ama bizim 40 gündür yok kuzum sancımız kendisi çıkarıyor tabi bende destek oluyorum pıt pıt sırtına 🤩 olmaz inş. Olanlarında allah yardımcısı olsun çok zor biliyorum maalesef yeğenimden
Eyllull OrangesMom bıgün uyudu gün boyu hala uyuyor çok şükür. İnş siz gibi oluruz ya aksini düşünmek dahi istemiyorum