Rose21 Merhaba anne adayları. 1 ay evvel normal doğum isteyip iri bebek olduğu için ve acılmam olmadığı için sezeryan olmak zorunda kalmıştım. Gayet güzel geçen bir ameliyat olmasına karşın sütüm başlarda az geldi. Sütümü arttırmanın yollarını aradım. Her ne kadar 3 günden sonra gelir denilse de (ki evet geldi) ben en baştan itibaren emzirdim sürekli. Meme uclarım ağrısa bile emzirdim. Bebek emdikce sütüm arttı. Artı wee baby nin pompası ile çektim ilk 1 hafta. Baska marka süt sağma makinesi kullanabilirsiniz elbette. Sıcak duş aldım ve göğüslerime sıcak su tuttum sürekli. Bazen sıcak su kaynatıp buharına göğüslerimi tuttum. Humana marka bitkisel çay içtim her gece lakin bunların ötesinde özel bir tarifi denedim ve harbiden faydasını gördüm. Belki aranızda bilenler vardır lakin ben yine de paylaşmak istiyorum. Çünkü sütüm az endişesinin ne demek olduğunu biliyorum. Buyrun tarifimiz: Malzemeler: 1 yemek kaşığı nişasta 2 yemek kaşığı toz şeker (şeker koymayıp pekmezi arttırabilirsiniz) 1 kase su Yarım çay bardağı pekmez 2 yemek kaşığı tereyağı Biraz dövülmüş ceviz Yapılışı: Su, nişasta ve toz şeker muhallebi kıvamında pişirilir. 1 yemek kaşığı tereyağı ve pekmez eklenir. Bir taşım kaynayınca ocaktan alınır. Geri kalan tereyağı ve biraz dövülmüş cevizler beraber ayrı bir yerde kızartılıp muhallebinin üzerine dökülür. Afiyet olsun. Bol süt olsun annelerimize. :) NOT: (Sorularınıza eve geçince cevap vereceğim)
Rose21 Linamm cnm bana teyzem verdi. Ona da komşusu verdi. :) faydasını gördüm. Lütfen kilo olur demeden her gün 1 kere veya 2 kere yapıp yiyin. 1 veya 2 hafta uygulayın.
gozdearas Tky58 zeytinyağı veya sıvıyağ koysak tadı çok değişir dimi benim de bebeğim süt alerjili :(
Rose21 gozdearas ben denemedim ama tadı değişir evet. :/ yani öyle tahmin ediyorum. Denemekten zarar gelmez bi bakın.