Hanımlar yılbaşı geliyor ne kadr evlerimizde olsakta hatıralık olması için bebislerimize giydirilir, noel kıyafetleri 6. Aya kadr uyumlu tulumdur. Kar spreyi sıkmıştım .bazi yerleri beyazımsı olmus yikaninca geçer. Ben aldığımda yikadim herhangi bir sorun olmadi. Şapkası ile birlikte 23 tl kargo 6 tl düşünen olursa 🙈🤭😇😁
https://imgyukle.com/i/YaF7Ab