Merhabalar Kızım 22 aylık ve bebekliğinden beri kabızlık cekıyoruz. Doktor dulcosoft verdi içiyoruz bi ara duzelmısti ama gene suan kabız ve kakasında kan gördum bugun zorlanmaktan muhtemelen. Ne önerebilirsiniz kabızlıga direk etki eden bişeyler varmı