Asklepios benim 2.5 sene once sahiplendigim bir kopegim var. 2 aylikti geldiginde. Acikcasi tuvalet egitimi icin cok ugrastik cok yorulduk. Evden cok hali attim🙈🤣acikcasi cok kolay olmuyor. Bebis uyuyor, havliyor, olmayacak zamanda tuvaleti geliyor disari cikmak istiyor. Disari cikarken onu hazirla, bebgi hazirla ayni anda zor oluyor. Eve girerken onun ayaklarini temizle, bebegini al zor oluyor🤣 ayrica da epey masrafli oluyor. En basitinden biyere giderken, kendi otel paramiz kadar ona pet otel parasi veriyoruz neredeyse🙈ama iyi ki var❤️ Bebegim de artik 16 aylik nerdeyse iyice bilinclendi yuruyor ve cok egleniyor kopegimizle🙏🥰