Merhaba güzel anneler💜 Bebeğim 5 aylık çok huysuz. Aslında çok iyi gidiyorduk ta ki bir kaç güne kadar. Acaba diş çıkaracağı için mi bu huysuzluğu. Dişten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bu durumda bana vereceğiniz güzel önerileriniz var mı? Şimdiden teşekkürler😊