Merhaba anneler ben kızımı 3. ayından sonra mecbur sallanarak uyutuyorum çok kolik bi bebekti.Şimdi bi oğlum oldu 1 aylık olucaz yarın çok şükür kızım gibi kolik değil ama bu aralar mızmızlanmaya başladı bu yüzden elektrikli salıncak almak istiyorum sizce güzel bi düşüncemi malum 2 çocuk büyütmek kolay değil biri 1 aylık biri 18 aylık bide oğlumu sallamadan uyumasını istiyorum acaba o elektrikli salıncağa binince sallanarakmı uyumaya alışır?