Betulyildiz ben bi haftalık anneyken domuz gribi oldum bebeğim de kuvozdeydi ,doktora gittim süt sağmadan önce maske kullanıp ellerimi bol sabunla suyla yıkıyorum ,doktor ilaç verdi kullandım da bir haftada geçti ,mutlaka kulak burun boğaz doktoruna git canım temizliğine dikkat et ,şimdiki gripler zor geçiyor ,ilaç verirse de kullan bebeğine grip geçmesin ,emzirirken daha yakın olduğundan geçmesi çok yüksek dikkat et mutlaka ,Rabbim şifa versin ,