Merhaba kizlarr 21 Aralık’ta tekrar işe dönmek zorundayım 2 aylık yarı zamanlı çalışma hakkımı kullanmak istiyorum, bunun için işyerini onceden bilgilendirmek zorunda mıyım yoksa hakkım olduğu için yapıp sonucunu mu bildirecegimm, acaba daha önce kullanan biri varsa beni bilgilendirebilir mi ☺️ ve İŞKUR’a herhangi bir belge vermek zorunda mıyım e devletten yapılabiliyor mu