Bebeğim 36 günlük 2 gündür aralıksız ağlıyor gibi bişey sadece emerken susuyor uykuları da 10-15 dakika . herşeyi denedim çözüm olmadı bugüne kadar hiç böyle olmamıştı gaz sancısı da çekmezdi ama gaz sancısı olduğunu düşünüyorum artık başka bişey gelmiyor aklıma. Önerebileceğiniz ilaç veya damla var mı ?