bonjour_maman Canım anne sütü alan bebeğin1 hafta yapmaması çok normal benim kzım da geçen hafta 1 hafta yapmadı sonra kendi kendine yaptı rahat Bi şekilde yani bşey olmuyo bende korktum ama normalmiş yani senin daha Bi gün olmamış bile
Canannn38 bonjour_maman İyi bari ya bende korktum doğudugundan beri hep yapardı ilk defa yapmadı birşey var sandım teşekkür ederim 🙏
bonjour_maman Canannn38 yok canım korkulacak bişey yok bebeğin öyle rahatsız değilse ağlamıyosa bişey olmaz yapmaması normal benim kzım 1 hafta yapmadı bende korktum ama çok şükür kendi kendine yaptı mama alsaydı kabız dır derdim de anne sütü alıyo hiç bişey olmaz hatta süt yarıyo diyolar yapmadığı zamn
Defneeemmm Korkma canım doktorlar 8 gün yapmayana bile normal diyor benim arkadaşımın bebeği böyle her doktor aynı şeyi söyledi