EMINARDAM Kızlar bebeğim 46 günlük hem mama hem anne süt ile besleniyor mama ile de kabiz oluyor ne yapmam lazım her mama kabiz yapıyormuş alistikca kabizligi geçsin diye zeytinyağı iciriyorm yine olmuyor masaj yapıyorum baska ne yapabilirim
Gorkemkc EMINARDAM zeytinyağı içirmeyi size kim önerdi olmaz öyle şey canım çok sağlıksız her mamada kabız yapmaz hipp combiosic organik fiyatı biraz pahalı diğer mamalara göre ama en iyiside o
Nurtalib EMINARDAM mamyi degistirceksin canm hangisi iyi gelirse onu kullan ben mesela hepsini denedim enniyisi bebelac gold oldu
Nurtalib EMINARDAM zeytinyagi verilmez diyenler olmus canm ben ikizlerimi 32 haftalik dogurdum ve kuvezde bile hemsireler zeytinyagi veriyorlardi bipmiyorum da zarari olmaz az bi sey verdiğinde
Mhrfts2019 Her mama kabız yapmaz . Denemek lazım . Ben sma kullandım sorun yaşamadım . Anne sütü alıyor sonuçta neden kabız olmuyor . Gaz sorunuz varsa sizde yediklerinize dikkat edin . Zeytinyağı içermek ne kadar doğru bunu bilmiyorum .
EMINARDAM Mhrfts2019 anne sutunu çok az alıyor bilmiyorum kabiz ve cok rahatsız oluyor hiç uyumuyor sakinlesmiyor hiç yapamadığı için
Balperisi @EMINARDAM başka mamalar denemelisiniz zeytinyağını içirmek doğru değil anne sütü mama dışında başka bir besin verilmesi önerilmiyor.Kabız olduğunda kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposunu hafifçe uyarın en zararsız yöntem bu.
Gorkemkc EMINARDAM bebeğimin ateşi çıkmıştı sağlık ocağındaki hemşire dedikş bana alnına sirkeli bez koy koydum da ama sonra bi öğrendim çok zararlıymış doktor olmayanlara inanma canım