Merhaba 28 haftalık doğdu kızım şu an 3 ay 2 günlük .43 gün küveZ süreci vardı.Mama+meme gidiyoruz doktorum istedi çünkü prematüre olduğu için enemiyordu geç başladı emmeye. Doktor 30 cc ver dedi ama benim kız onunla doymuyor aşırı ağlıyor susmuyor uyumuyor 60 ml verince doyup uyuyor yatıyor hatta genelde 120 ml içiyor bazen 180 ml de içiyor 3 saatte bir . Gerçekten doymadan uyumuyor da susmuyorda miktarına kendi karar veriyor .Sizin nasıldı ? Kilo alımı da gayet iyi şu an ama bazen kusması çok oluyor bazen hiç kusmuyor