spynrc bende operasyon gecirdim dogumdan sonra. Ic dis dikisim coktu vajinamda doktorum dikisler her vicutta farkli erir dedi. Ama benim dikislerimin erimesi kirk gunu buldu. Derinin altinda dikislerimi gorebiliyordum.ayni sekilde icerdede vardi. Dikislerin dusmeye basladiginda cok kasintin olur en sona kalanlar zaten io gibi olmuyor belki ic camasirina falanda gelir tam erimediyse beyaz boyle ellediginde dagilir. Korkma ama her vicutta farkli oluyor normal erime sureside 32 35 gun dedi doktrum. Dusmeyenler eriyor zaten.