32 günlük olduk ha gayret 40 a az kaldı diyorum, ilk 20 gün annem yanımdaydı, şimdi de kayınvalidem 🙏 onlar olmasa ne yapardım bilmiyorum Allah razı olsun ikisindende. Lohusayım hasta felan olmayım diye Herşeyi onlar yapıyor yemek temizlik bebek konusunda destek olma. öğreniyorum onlardan illaki ama sonrası korkutuyor 😟 çünkü onlardan uzakta farklı şehirde yaşıyorum alo desem hemen gelemezler eşim yanımda çok şükür, inşallah bunuda atlatacağız 🙏