KıLar belki çoğunuzun çocuğunda aynı durum vardır şimdi kızım telefona o kadar alıştı ki bildiğim YouTube girip kendi açıyor beğenmediğini değiştirir reklamı atla bile biliyor dahasıda var nasıl alıştı bu süreç nasıl böyle oldu anlamadım ilk yemek yememeyle başladı her şeyi denedim inanın en son tel ağZını açar oldu artık bari tel yedirelim dedik ne yapalım öyle çaresiz kaldık hiç ama hiç yapmayacağım şeydi oldu ama her şeyden çabuk sıkılıyor aktivite beş dk bir şey öğretmemi istemiyor sanki boyama yapıyoruz defter hariç her yere boya sürüyor her şeyi fırlatıyor dökmeyi çok sever kitap okuruz yırtmaya çalışır hiç okumaya yüzü yok böyle gidecek diye endişeliyim açıkçası tel eline ver oturur saatlerce izler gıkı çıkmaz alınca ağlama krizi geçirir ben artık tel hiç çıkar mıyorum unutur değil mi lütfen teselliye ihtiyacım var ah kırana olmasa kurslara. Götüreceğim ama yani düzelme olur değil mi bu durumu yaşayan atlatan var mı çok üzülüyorum