Nidazime benim oğlum 1 ayda 1 haftada 2 kg almıştı doktor obur bebek dedi bi sabah bi akşam mama veriyorum 60 ml bazen 30 ml max 90 ml diğer hep anne sütü ile besleniyor. Mamayı bağırsakları çalışsın diye veriyoruz kolik bebek. Ve mamayı söylediğimde verin önemli değil anne sütü demek ki aldırıyor zaten kolik bebekler doyduğunu bilmez dedi. Emzirme saati falan söylemedi. İyi bir çocuk doktoru ile devam edin ve güvenin bence.