bslays1 biz iki aylıkken göz doktoruna gitmiştik burun kemiği gelişmediği için şasi gibi görebilirsiniz bir yanilsamadir bu demişti tabi muayene ettikten sonra. Sekiz ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuz kayma var gibi tekrar götürün demişti yine gittik burun kemgi gelişmemiş bişey yok öyle görünüyor sadece demişti tabi muayene ettikten sonra… Bir yaşında tekrrar götürecez.