kurkmantosuz-madonna Güzel anneler doğum yapmamın üzerinden 6 ay 18 gün geçti 3. Gün adetimin ama bu yaşıma kadar en yoğun adet dönemini yaşıyorum . Çok çok yoğun kanamam var . Normal mi acaba ? Sizler de de doğum sonrası ilk adet bu kadar çok oldumu
hunilimomm kurkmantosuz-madonna dogum üzerinden 8 ay sonra adet oldum acayip bi kasik ve bel agrisi vardı çok yoğundu kanamam bi dahaki ay azaldı sonra ki ay çoğaldı 😂 suan 18 aylık kızım hala aynı düzen gidiyor doktora da gittim hersey normal
kurkmantosuz-madonna hunilimomm ay Allah razı olsun ya korktum İnan 1 saat demiyor ped değiştiriyorum sürekli
hunilimomm kurkmantosuz-madonna ben pedi degistirken alttan akıyordu 😂 sürekli duşa git yıkan aman akmadan pedi tak ilk aylara göre kanama biraz daha azaldı ilk aylar yatak döşek batıyordu oturmak istemiyordum
Gulalalay Benim de 4.ayda geldi ağrım çok oldu ama yoğunluk eskisi gibiydi. Bir de ikinci adetim bir hafta gecikti. Düzensizlik oluyor mu?
hunilimomm Gulalalay oluyor canım benim 9 10 5 gün geciktiğini biliyorum stres mevsim geçişleri agri kesici bile degistiyor o döngüyü gebelik durumu yoksa tabu
kurkmantosuz-madonna Gulalalay vallahi dediğim gibi benim ilk adet , önümüzde ki maçlara bakıcaz bakalım değişiklik olacakmı düzende 🤔