Gulbhr-kbcn Merhaba kızlar, 4. Ayımızdayız yavaş yavaş kaşık mamasına geçmek istiyoruz. Tercihleriniz hangi marka ve neyli olursa sever, doyurur bebeğimi sizce ? Gece için istemiyorum gece emzirmek daha kolay 😁
EslemEva_23 Gulbhr-kbcn canım ben kendim vermiyorum doktorumuz önermedi ama bana illa vermek istiyorum derse dedi doktor hipp verebilirsin dedi cünkü içerikleri hep kimyasal ürün aslında evde yapmak daha kolay ama almak isterseniz hipp alın en düzgün ürün o
hunilimomm Gulbhr-kbcn hipp almıştım ama sevmedi denemek amaçlı evde kendim yaptım onu daha çok sevmişti tavsiyem evde yapın daha lezzetli oluyor 🥰
Minikannesi00 Gulbhr-kbcn hipp elmalı sütlü tahıllı var canım . 4. Aydan sonra yazıyor üstünde ,biz onu kullanıyoruz