Leylaozel Busraaq
arkadaslar bebeklerini doyuyor. Eğer çiş yapılıyorsa doyuyordur. Ama daha anne karnında gibi düşünüyorlar kendilerini ve kalp atışınızı duymak istiyorlar güvende hissetmek için sürekli memede durmak istiyorlar. Sürekli emme hareketi yapıyorlar ki tek bildikleri şey o.yataklarında Uyumazlar, memede tutarsanız uyurlar. Saatlerce emzirip üzerine biberonla mama verseniz onu da içerler. Mama için r uyurlar siz sonunda doydu dersiniz ama aslında kan şekeri yukselmis uykuya geçmiştir mamanın sindirimi de zordur. 3 ay olana kadar bebek anne göğsünde yasamak isterler doymuyo düye düşünüp mamaya biberona başlarsanız anne sutunuz azalmaya başlar. Yaklaşık 40 gün sonra göğüslerinizin tas gibi sertliği de yumuşar sutunuz azaldı sanırsınız ama aslında terbiye olmustur bebeğin ihtiyacı kadar üretilmeye başlar. Kafanizi karıştırmayın. Lütfen tutabildiginuz kadar kucakta ve memede tutun 3 aydan sonra zaten siz isteseniz de gelmiyorlar 😂😂