Hickimse Arkadaşlar genellikle bu durum hepimizde oluyor illa ama bugün çok fazla sıçrıyor. Uyuyor sıçrayarak uyanıyo 5 sanıye sonra tekrar 5 saniye sonra tekrar . İlk defa bu kadar fazla oldu neden acaba
Betim Hickimse babasının kullandığı atleti yıkamadan üzerinde kokusu olsun bebeğin başucuna koy geçiyor o şekilde
balyanak52 Hickimse canım genelde bebekler eli hafif havada uyuyolar uyuynca yana düşüyo ondan irkilirlermiş diye duydum büyük ihtimal ellerinden korkuyodur çok sıkı olmuycak şekilde kundaklayabilrsin bence
Esmasultan Yenidoğanlarda refleksif bir durum kundak iyi bir çözüm kendini ürkütmedini ve uyandırmasını engelliyor
canimoglum_2020 Yanında kuranı aç ve hızlı bir şekilde kapat o şekilde bu sıçrama geçiyor Allahın izniyle
Bugramurat17 canimoglum_2020 canım benim annem de bunu yapıyordu başkalarına söyleyince de sacmalayın olur mu öyle şey diyordu çok biliyorlarmış gibi çok şükür öyle yapınca rahat bir şekilde uyuyordu
mek07 Bizimde öyleydi ben epey endişelenmiştim neyden korkuyor acaba diye ama 2.ayından sonra düzeldi korkmayın
Balperisi @Hickimse bebeğiniz severse yarım kundak yapabilirsiniz. Bebeğinize bol bol dua okuyun büyüdükçe geçecektir.
daisybebek Ogullarimveben23 geçen hafta kayınvalidem bebeğim hıçlırdığında kıranı aç kapa yaptı hangi sayfa gelirse oradaki duayı okudu 👍
canimoglum_2020 Ogullarimveben23 benim oğlumda sıçramaktan uyumazdı kundakta da ağlıyodu çıkmak istiyordu