Bebeğim 3740 gr dı ilk kontrolünde ve iki hafta sonraki kontrolünde 4740 gr tartıldı. Boyuda 57 cm. Doktorum 2 haftada çok kilo almış Yediklerini sindirmesi imkansız dedi. Çok fazla ıkınır ve kasık fıtığı olur deyip korkuttu beni Anne sütü + mama yiyor. Sütüm yetmediği için mecburen mama veriyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Benzer ddurum yaşayan oldumu