Ben de sizin gibi mama + meme şeklinde besliyorum ama ağırlıklı mama
Dün doktora gittiğimizde doktor söyledi mama ile beslenen bebeklerde idrar daha fazla olurmuş o sebepten her mama sonrası tok karnına bir iki çay kaşığı şeklinde ver dedi
Büyüklerimiz biraz fazla karışıyor müdahil oluyor gibi hissediyoruz ama bazı şeyler tecrübe ile sabit oluyor :)(
Siz yine de doktorunuza danışın ama böyle bişi varmış cidden
Sağlıkla büyütün yavrunuzu